S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
  Zahrada-jinak.cz    I Vaše zahrada může být jíná a originální 

KONTAKTY

Zavolejte nám
Po-Pá 9:00 - 18:00
tel: +420 774 174 332
tel: +420 721 650 359
napište nám
info@zahrada-jinak.cz

NajduZboží.cz


» Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád ke stažení ZDE

Reklamační list ke stažení ZDE

REKLAMAČNÍ ŘÁD

obchodní společnosti ZEROT s.r.o.

se sídlem V Zahradách 171, Průhonice, 252 43

identifikační číslo: 24712204

zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze v oddílu C, vložka 168752

pro on-line obchod umístěný na internetové adrese:

www.zahrada-jinak.cz

 

1.            ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.        Reklamační řád upravuje a podrobně definuje reklamační podmínky a postup při uplatňování reklamace na výrobek či službu, objednanou a zakoupenou u firmy ZEROT s. r.o. se sídlem V Zahradách 171, Průhonice, 252 43, IČ 24712204 (dále jen „Prodávající”) a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Kupující”).

 

2.            ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE – ZAHÁJENÍ REKLAMACE

2.1.        Požadavek na reklamaci Kupující uplatňuje vyplněním reklamačního listu a zasláním buď písemně na adresu Podchýšská 129, Praha – Cholupice, 143 00 nebo elektronicky na info@zahrada-jinak.cz.

2.2.        Při uplatnění reklamace je nutno vždy spolu s kompletním zbožím předložit Prodávajícímu doklady o prodeji (resp. nákupu zboží Kupujícím), tj. obchodní fakturu či prodejku a současně podrobně uvést o jakou vadu jde a jak se závada projevuje (vyplněním reklamačního listu).

2.3.        Reklamovaný výrobek je možné doručit na adresu Podchýšská 129, Praha – Cholupice, 143 00 osobně, nebo prostřednictvím přepravní služby či poštou. Vždy je nutné přiložit reklamační list. Bez vyplněného, nebo neúplného reklamačního listu a bez podrobného popisu reklamovaného zboží a znalosti závady, či možných souvisejících okolností jejího vzniku, nelze zahájit reklamační řízení.

2.4.        V případě doručení reklamovaného zboží na adresu Prodávajícího přepravní službou, musí být reklamované zboží důkladně zabezpečeno proti poškození při přepravě a řádně zabaleno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. Balík by měl být označen viditelně nápisem "REKLAMACE" a kromě reklamovaného zboží včetně příslušenství musí obsahovat kopii prodejního dokladu, podrobný popis závady (vyplněný reklamační list) a dále pak dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresu a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady na zboží a nelze reklamační řízení započít.

2.5.        Převzetím reklamovaného zboží Prodávajícím, nebo doručením úplné zásilky se všemi náležitostmi poštou či přepravní službou a zaevidováním reklamace v evidenci Prodávajícího je započato reklamační řízení a počíná běžet lhůta na vyřízení reklamace.

2.6.        Případné náklady na dopravu reklamovaného zboží na adresu Podchýšská 129, Praha – Cholupice, 143 00 hradí vždy kupující bez ohledu na oprávněnost reklamace. V případě oprávněné reklamace kupující může tyto náklady požadovat po prodávajícím zpět k úhradě. Nastane-li tato situace, prodávající je oprávněn uhradit dopravní náklady pouze do nezbytné výše, za kterou je možné zboží doručit Prodávajícímu ekonomickým způsobem.

 

3.            PRŮBĚH REKLAMACE A INFORMOVÁNÍ KUPUJÍCÍHO

3.1.        Doba pro vyřízení reklamace Prodávajícím je nejvýše 30 dnů, pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou na prodloužené záruční lhůtě. V případě nedodržení této lhůty se postupuje podle Obchodních podmínek firmy ZEROT s.r.o.

 

4.            POSOUZENÍ REKLAMACE U ZÁKAZNÍKA

4.1.        Prodávající je oprávněn v případě, že kupující vyžaduje prověření nároků na uplatnění reklamace výrobku přímo v místě jeho instalace, požadovat po kupujícím úhradu cestovních výdajů a nákladů na práci a výjezd technika s tím spojených, bez ohledu na oprávněnost či neoprávněnost této reklamace. Jedná se o nadstandardní službu a ceny těchto vícenákladů se řídí ceníkem dozorových a technických prací, vč. nákladů na dopravu, který je součástí aktuálně platného ceníku prací firmy ZEROT s.r.o.

4.2.        Při dalším posuzování reklamace se dále postupuje podle ostatních zde specifikovaných podmínek reklamačního řádu.

 

5.            UZAVŘENÍ A UKONČENÍ REKLAMACE

5.1.        O termínu a způsobu ukončení reklamace bude Kupující zákazník informován elektronicky e-mailem nebo telefonicky.

5.2.        Povinností zákazníka je na výzvu o ukončení reklamace převzít ze záruční opravy zpět opravené nebo vyměněné zboží bez zbytečného prodlení. Není-li reklamované zboží vyzvednuto zákazníkem do 10 dnů po ukončení reklamačního řízení, bude toto zboží zákazníkovi zasláno zpět přepravní službou. Zákazníkovi budou v tomto případě účtovány veškeré s tím spojené náklady.

5.3.        V případě uznání oprávněnosti reklamace, bude-li zákazník požadovat odeslání reklamovaného výrobku po opravě či výměně zpět na jeho adresu, náklady na dopravu opraveného, nebo při reklamaci vyměněného výrobku zpět na adresu kupujícího, nese vždy prodávající, který je oprávněn zvolit ekonomicky vhodnou  formu dopravy dle svého uvážení.

 

6.            ZAMÍTNUTÍ REKLAMACE

6.1.        V případě neuznání oprávněnosti reklamace z důvodu uplynutí záruční doby, porušení podmínek záruky nebo že výrobek vykazuje závadu či poškození, na které se nevztahuje záruka (viz. Obchodní podmínky firmy ZEROT s.r.o.) bude zákazník o této skutečnosti neprodleně informován. Firma ZEROT s.r.o. má v tomto případě právo naúčtovat zákazníkovi náklady spojené s diagnostikou závady neoprávněně reklamovaného výrobku.

6.2.        U výrobku, na který se již nevztahuje záruka, nebo nebyla z výše uvedených důvodů uznána reklamace, může zákazník využít možnosti mimozáruční či pozáruční opravy. Podmínky jsou v tomto případě shodné s běžným placeným servisem.

6.3.        V případě přijetí výrobku do mimozáruční opravy bude nejprve provedena diagnostika závady výrobku. Na základě toho bude zákazník informován o předpokládané ceně opravy. Teprve po jejím odsouhlasení bude výrobek opraven. V případě časově náročné diagnostiky závady výrobku si firma ZEROT  s.r.o. vyhrazuje právo po zákazníkovi vyžadovat úhradu všech nákladů s tím spojených a to i v případě, že zákazník se rozhodne výrobek neopravovat.

 

 

 

V Praze dne 2.5.2016