Novinky
Zobrazit všechny novinkyReklamace a vrácení zboží
UPLATNĚNÍ REKLAMACE (PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ)
- Požadavek na reklamaci nám zašlete elektronicky na info@zahrada-jinak.cz.
- Poté se dohodneme, zda bude pro posouzení reklamace nutné zboží dodat k nám.
- Pokud ano, zboží dodejte na adresu ZEROT s.r.o., Podchýšská 129, Praha 12, 143 00.
- V případě zaslání přepravní službou zboží pečlivě zabalte. Nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační list a doklad o koupi zboží.
- Reklamaci můžete doručit také osobně, přiložte prosím 2x vyplněný reklamační list (jeden dostanete potvrzený zpět) a doklad o koupi zboží.
- Reklamační list ke stažení ZDE.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je nejvýše 30 dní od doručení zboží.
- O způsobu ukončení reklamace budete informován(a) e-mailem nebo telefonicky.
- Po vyřízení reklamace bude zboží zasláno na vámi vybrané místo, případně připraveno k vyzvednutí na naší pobočce (dle způsobu zvoleného v reklamačním listu).
- Podrobné podmínky naleznete v našich obchodních podmínkách, bod 5.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ LHŮTĚ
- Úmysl odstoupit od kupní smlouvy nám můžete sdělit emailem zaslaným na info@zahrada-jinak.cz nejpozdějí 14 dnů od doručení či vyzvednutí zboží.
- Zboží dodejte k nám, na adresu ZEROT s.r.o., Podchýšská 129, Praha 12, 143 00.
- V případě zaslání přepravní službou zboží pečlivě zabalte. Nezapomeňte přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží.
- Zboží můžete doručit také osobně, přiložte prosím 2x vyplněný formulář pro vrácení zboží. (jeden dostanete potvrzený zpět).
- Formulář pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě ke stažení ZDE.
- Podrobné podmínky naleznete v našich obchodních podmínkách, bod 7.